Card image

همه چیز درباره «سومین گردهمایی جوانان مدیریت پروژه»

سومین گردهمایی جوانان مدیریت پروژه به صورت بین المللی و در بستر مجازی با محوریت توسعه پایدار، چهارشنبه و پنجشنبه 26 و 27 آذر ماه برگزار می‌شود .

دانلود برنامه سخنرانی های گردهمایی سوم جوانان مدیریت پروژه

 

مقدمه ای بر توسعه پایدار و پایداری در مدیریت پروژه

شاید اگر مفهوم توسعه پایدار از اواخر قرن بیستم شکل نمی گرفت هم اکنون با منابع نابود شده ای مواجه بودیم که قابل بازگشت نبودند و گرسنگی و فقر بیش از آن بودکه اکنون دیده می شود.

توسعه پایدار در چند دهه گذشته تلاش کرده تا توجه به محیط زیست، انسان و اقتصاد را محور کسب و کارها قرار دهد. اصل توجه به نسل آینده در کنار توسعه متوازن کسب و کارهای نوین و حرکت در لبه تکنولوژی هدف اصلی توسعه پایدار است.

اجرای پروژه ها  هم به عنوان بخش قابل توجهی از کسب کارجهان، از بکار گیری توسعه پایدار مستثنی نیست. پروژها در عین حال که باید خود مظهر پایداری باشند بلکه مدیریت آنها نیز باید پایدار باشد.  نسلی که آینده مدیریت پروژه را بر عهده دارد مسوولیت سنگین تری نسبت به مدیران گذشته و حال دارد. آنها قبل از اینکه به محدودیت های آهنین و کلاسیک محدوده، زمان و هزینه فکر کنند می بایست به تعادل بین توسعه و حفظ محیط و منابع بیاندیشند.

از یک طرف طراحان و ایده پردازان باید به فکر طراحی و توسعه پروژه های پایدار و سبز باشند و از طرفی دیگر مدیران پروژه باید پایداری را در اجرای پروژه ها و در فرآینده های مدیریت پروژه به نحو موثر بکار گیرند.

مدیریت پروژه پایدار یعنی اجرای کارا و اثربخش فرآیندهای مدیریت پروژه با در نظر داشتن محیط زیست، اجتماع ، اقتصاد و دوره عمر محصول پروژه که به توافق جمعی همه ذینفعان رسیده باشد. “

ما به دنبال تغییر نگرش نوین که همانا توجه به اصول پایداری در مدیریت پروژه است هستیم. این تغییر بزرگ از افراد و به نوعی از تغییر در فرهنگها  آغاز می شود. 

حسین رادمهر- دبیر علمی گردهمایی

سومین گردهمایی جوانان مدیریت پروژه به صورت بین المللی و در بستر مجازی با محوریت توسعه پایدار، چهارشنبه و پنجشنبه 26 و 27 آذر ماه برگزار می‌شود . ما در این رویدادِ سراسری ميزبان تمامی فعالان و علاقمندان عرصه مدیریت پروژه، علی‌الخصوص تلاشگران عرصه توسعه پایدار در گستره ملی و بین‌المللی خواهیم بود.
من فرشته میرحسینی مدیر پروژه برگزاری این رویداد، به نمایندگی از انجمن مدیریت پروژه ایران و شبکه اعضای جوان این انجمن از شما دعوت می کنم تا در این رویداد با ما همراه باشید.
ما در این گردهمایی از بهترین اساتید عرصه توسعه پایدار برای معرفی تازه های این رشته دعوت کردیم و حالا با شعار “مدیریت پروژه پایدار فراتر از مرزهای جغرافیایی و سدهای ارتباطی” از شما نیز برای شرکت دراین رویداد جذاب و نو دعوت می کنیم.
فرشته میرحسینی-مدیر پروژه برگزاری گردهمایی

جهت ثبت نام، کلیک کنید